Opinie użytkownika (1)

Dzwoniłam na infolinię...
Dzwoniłam na infolinię Play w celu przedłużenia umowy. Automatyczne biuro obsługi klienta bardzo sprawnie pokierowało mnie przez różne opcje i przełączyło na rozmowę z konsultantem, który zajmował się właśnie przedłużaniem umów. Rozmowa była miła i rzeczowa, uzyskałam odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania i zamówiłam nową umowę dokładnie w takiej formie jaka mi odpowiadała najbardziej. Oby więcej takich infolinii - szybko, sprawnie i na temat.

Ajda

27.06.2012

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)
30.04.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani, bardzo nam miło, że tak pochlebnie wyraża się Pani o naszej infolinii i pracujących tam Konsultantach. Nieustannie pracujemy nad tym, aby proponowane Pani i wszystkich naszym Klientom rozwiązania, zarówno w zakresie obsługi, jak i oferty, spełniały nawet najbardziej wyśrubowane oczekiwania. Z wielką uwagą analizujemy głosy naszych Klientów, ponieważ stanowią one dla nas bezcenne źródło informacji o tym, co doskonalić i jak się zmieniać. Wyrażamy nadzieję, że Pani kolejne doświadczenia z naszą firmą będą równie pozytywnymi doświadczeniami i będziemy mogli cieszyć się z wieloletniej współpracy. Zachęcamy do odwiedzania nas w sieci: http://www.facebook.com/Play oraz http://blogplay.pl

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi