Opinie użytkownika (1)

Dzwoniłam do Vektry...
Dzwoniłam do Vektry codziennie z reklamacją, ponieważ nie działał mi telefon stacjonarny. Nikt nie wiedział w czym tkwi problem, każdy mnie zbywał i nawet nie oddzwaniał. W dniu dzisiejszym p. Jacek Mach naprawił usterkę, był przy tym bardzo miły i konkretny. Wiedział co robi i potrafił w zadowalający sposób rozmawiać ze zdenerwowanym klientem. Pomimo złego zdania jakie posiadam na temat firmy Vectra chciałabym podziękować i powiedzieć że Pan Jacek Mach jest wzorowym pracownikiem który zna się na swojej pracy! A przy tym potrafi być miły... Panie Jacku - jeszcze raz dziękuję! :)

Ags

07.12.2015

Vectra

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
20.09.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za powyższą opinię. Cieszymy się, że obsługa przez Konsultanta spotkała się z Pani zadowoleniem.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi