Odkad istnieje supermarket,,Biedronka,,zawsze robie w nim zakupy.Wczoraj odwiedzilam owy sklep,aby przeprowadzic dokladniejsze badania.Wchodzac do ,,Biedronki ,,atmosfera wydaje sie bardzo mila,co jest bardzo wazne ,gdyz przyciaga to klienta,daje zadowolenie z robienia zakupow.Sama wiem to po sobie.W Sklepie znajduje sie odpowiednia ilosc pracownikow.Kazdy przydzielony jest do odpowiedniego stanowiska pracy.Jedni siedza na kasie ,drudzy wykladaja towary.Ubrani w odpowiedni stroj dla ,,Biedronki,,.Gdy zapytalam o pomoc w odnalezieniu szukanego przeze mnie produktu pracownica z milym usmiechem i z duza checia zaprowadzila mnie na miejsce,pytajac sie ,,czy moze mi jeszcze w czyms pomoc,,,co rzadko zdarza sie wsrod pracownikow innych supermarketow,ktorzy nie znaja podstawowych zasad pracy.A wymaga to przede wszystkim wysokiej kultury osobistej.Podchodzac pod kase uslyszalam ,,Dzien dobry,,z usmiechem na twarzy,po czym kasjerka skasowala mi zakupiony towar,mowiac ,,Do widzenia,, i ,,Zapraszajac ponownie,,Supermarket ,,Biedronka ,,zasluguje na duza ocene ze wzgleduna fachowa obsluge,rowniez pod wzgledem jakosc swoich produktow jak i cen,ktore sa stosunkowo niskie.Oferuja one rownierz korzystne promocje.
wracajac z miasta wstapilam to tegoz sklepu poprostu ze zwyklej ciekawosci.Ulotek na swoim osiedlu juz dawno nie widzialam,a prawie zawsze czekam na jakies ich dobre promocje.ale coz...wchodzac do sklepu widac ,iz wszyscy pracownicy sa zapracowani,ale co z klientem?nikt nie podchodzi,nikt sie nawet nie zapyta,,w czym pomoc?,,Ubrania maja schludne typowe dla sklepu,na polkach towar przejrzyscie poukladany,latwo cokolwiek znalezc.Ceny prawidlowo usytuowane przy towarach,tyko jedna uwaga.Nie ma kto pomoc,doradzic.Kazdy ma swoje zajecie,a w takim razie kto pomoze klientowi?
DO ,,jysku,, udalam sie z czystej ciekawosci wracajac z miasta.Od dluzszego czasu ulotki zaprzestano na naszym osiedlu roznosic.Pomyslalam sobie,ze moze cos kupie z promocji,gdyz zawsze bedzie cos taniej.Ceny w sklepie sa przystosowane do kieszeni klienta,dla tych srednio zamoznych po klientow zamoznych.Oczywiscie towar rozni sie wtedy jakoscia.Towar w sklepie poukladany jest przejrzyscie,w sposob,w ktory klient latwo znajdzie poszukiwany produkt.I dobrze,bo obsluga klienta nie jest juz taka dobra.Pracownicy krzataja sie wokol polek,ciezko kogos znalezc.Nie ma nikogo kto by sie zapytal,,Czy moge w czyms pomoc?,,,wiec owy klient jest zdany tylko na siebie.Widac pracownicy sa zajeci praca,wygladem polek,a co z klientem?
DO ,,jysku,, udalam sie z czystej ciekawosci wracajac z miasta.Od dluzszego czasu ulotki zaprzestano na naszym osiedlu roznosic.Pomyslalam sobie,ze moze cos kupie z promocji,gdyz zawsze bedzie cos taniej.Ceny w sklepie sa przystosowane do kieszeni klienta,dla tych srednio zamoznych po klientow zamoznych.Oczywiscie towar rozni sie wtedy jakoscia.Towar w sklepie poukladany jest przejrzyscie,w sposob,w ktory klient latwo znajdzie poszukiwany produkt.I dobrze,bo obsluga klienta nie jest juz taka dobra.Pracownicy krzataja sie wokol polek,ciezko kogos znalezc.Nie ma nikogo kto by sie zapytal,,Czy moge w czyms pomoc?,,,wiec owy klient jest zdany tylko na siebie.Widac pracownicy sa zajeci praca,wygladem polek,a co z klientem?
wracajac z miasta wstapilam to tegoz sklepu poprostu ze zwyklej ciekawosci.Ulotek na swoim osiedlu juz dawno nie widzialam,a prawie zawsze czekam na jakies ich dobre promocje.ale coz...wchodzac do sklepu widac ,iz wszyscy pracownicy sa zapracowani,ale co z klientem?nikt nie podchodzi,nikt sie nawet nie zapyta,,w czym pomoc?,,Ubrania maja schludne typowe dla sklepu,na polkach towar przejrzyscie poukladany,latwo cokolwiek znalezc.Ceny prawidlowo usytuowane przy towarach,tyko jedna uwaga.Nie ma kto pomoc,doradzic.Kazdy ma swoje zajecie,a w takim razie kto pomoze klientowi?
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.