Opinie użytkownika (3)

Do sklepu chodzi...
Do sklepu chodzi się z przyjemnością, pracownice zawsze uśmiechnięte i uprzejme,zawsze któraś z pań jest na sklepie i układa towar.Nigdy mi się nie przytrafiło, żebym musiała czekać przy kasie aż kasjerka przyjdzie. Towar poukładany, ceny przy towarach widoczne i zgodne z cenami przy kasie. Duży wybór asortymentu,ceny mogły by być troszke niższe.Jedyny minus sklepu to że nigdy nie było można kupić w nim zimnego napoju, nawet latem. Wygląd pracownic jest prawidłowy, ubrane w strój firmowy.

Agnieszka_987

28.10.2009

Dino

Placówka

Poniec, Dworcowa

Nie zgadzam się (18)
Jeżeli wchodze do...
Jeżeli wchodze do Netto to tylko w ostateczności. Sklep jest źle oświetlony, ponury.W koszach towar źle się prezentuje. Na ceny nie zrwacam uwagi, ponieważ nie robie tam dużych zakupów, źle się w nim czuje.Batonik, coś do picia i wychodze. Pracownicy wyglądają na przemęczonych pracą, tak jak by pracowali po 12 godzin dziennie bez dnia wolnego. Może kierownicy sklepów powinni nie tylko rządzić pracownikami ale też im pomagać?!

Agnieszka_987

28.10.2009

NETTO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (21)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy sklepu Mix Electronic. Jakiś czas temu, miałam okazję przebywać w wyżej wymienionym sklepie. Po przebywaniu w sklepie około 10 minut, wyszłam z niego nie podchodząc do żadnej osoby obsługujące. W sklepie nie było żadnej innej osoby oprócz mnie i mojego pratnera. Po wejściu do niego i przywitaniu się z obsługą, zakończyła się moja "rozmowa" z nimi. Żadna osoba pracująca w tym sklepie nie podeszła do nas, nie było żadnego zainteresowania z ich strony. Teraz wiem, że już nigdy nie wróce do tego sklepu w celu zrobienia zakupów, ponieważ nie zostałam w nim potraktowana odpowiednio.Uważam, że osoby pracujące w takich miejscach, mają być nie tylko sprzedawcami stojącymi za ladą, ale także naszymi doradcami.

Agnieszka_987

01.09.2009

Mix electronics

Placówka

Leszno, ul. Jana Pawła II 16

Nie zgadzam się (22)
23.04.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Agnieszko. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań aby podobna sytuacja w przyszłości nie miała miejsca.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi