Do sklepu chodzi się z przyjemnością, pracownice zawsze uśmiechnięte i uprzejme,zawsze któraś z pań jest na sklepie i układa towar.Nigdy mi się nie przytrafiło, żebym musiała czekać przy kasie aż kasjerka przyjdzie. Towar poukładany, ceny przy towarach widoczne i zgodne z cenami przy kasie. Duży wybór asortymentu,ceny mogły by być troszke niższe.Jedyny minus sklepu to że nigdy nie było można kupić w nim zimnego napoju, nawet latem. Wygląd pracownic jest prawidłowy, ubrane w strój firmowy.
Jeżeli wchodze do Netto to tylko w ostateczności. Sklep jest źle oświetlony, ponury.W koszach towar źle się prezentuje. Na ceny nie zrwacam uwagi, ponieważ nie robie tam dużych zakupów, źle się w nim czuje.Batonik, coś do picia i wychodze. Pracownicy wyglądają na przemęczonych pracą, tak jak by pracowali po 12 godzin dziennie bez dnia wolnego. Może kierownicy sklepów powinni nie tylko rządzić pracownikami ale też im pomagać?!
Moja obserwacja dotyczy sklepu Mix Electronic. Jakiś czas temu, miałam okazję przebywać w wyżej wymienionym sklepie. Po przebywaniu w sklepie około 10 minut, wyszłam z niego nie podchodząc do żadnej osoby obsługujące. W sklepie nie było żadnej innej osoby oprócz mnie i mojego pratnera. Po wejściu do niego i przywitaniu się z obsługą, zakończyła się moja "rozmowa" z nimi. Żadna osoba pracująca w tym sklepie nie podeszła do nas, nie było żadnego zainteresowania z ich strony. Teraz wiem, że już nigdy nie wróce do tego sklepu w celu zrobienia zakupów, ponieważ nie zostałam w nim potraktowana odpowiednio.Uważam, że osoby pracujące w takich miejscach, mają być nie tylko sprzedawcami stojącymi za ladą, ale także naszymi doradcami.
Szanowna Pani Agnieszko.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań aby podobna sytuacja w przyszłości nie miała miejsca.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.