Opinie użytkownika (2)

Wczoraj zrealizowałam receptę...
Wczoraj zrealizowałam receptę w innej aptece niz zazwyczaj. Zasugerowałam się gazetką, którą znalazłam w skrzynce na listy. I zmiana okazała się w 100% trafiona. Okazało się, że lekartswo, które kupiłam, było o 13 zł tańsze na opakowaniu, niż w aptece, w której wcześniej kupowałam, co więcej Pani aptekarka zaproponowała mi kartę, na której mogę zbierać punkty i w ten sposób mogę zyskać dosdatkowe preparaty. Mimo,że była dosyć duża kolejka, co po wyściu z apteki, wydało mi się zupełnie oczywiste, to osoby obsługujące bardzo szybko obsłużyły wszystkich.Bardzo spodobało mi się w tej aptece życzliwe podejście do klienta i sprawna obsługa.

Agnieszka_558

03.02.2011

Dbam o Zdrowie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mam bardzo złe...
Mam bardzo złe doświadczenie z zakupów w Oazie Stylu w Full Markecie. Kupiłam sukienkę, którą chciałam wymówic do wieczora, ponieważ miała być na prezent,ale ponieważ pani sprzedawczyni nie dała mi jej na wymówienie, więc kupiłam. Doszłam do wniosku, ze skoro nie spodoba się siostrze, to zostawię ją dla siebie, poniewaz nosimy ten sam rozmiar. Po przyjściu z zakupów okazało sie, że na plecach rozchodzi się szew i to prawie na całej długości. Szybko wzięłam ubranie i wróciłam do sklepu. Okazało sie, że była już inna pani, która nie wymieniła mi sukienki,ani nie uwzględniła reklamacji, o zwrocie gotówki nie mogło byc nawet mowy. Chciałam wymienić na coś innego w tej samej cenie( wiem,że niektóre sklepy mają taką możliwość), ale ta pani była tak nieprzyjemna, wręcz opryskliwa,że nawet próbowała mi wcisnąć kit, że musiałam żle ubierać tą sukienkę i sama ją rozerwać. Ponieważ takie załatwienie sprawy, spowodowało moją złość, więc zaproponowałam, że sprawę załatwiłamy, za pośrednictwem federacji konsumenta, ponieważ zupełnie nie rozumien dlaczewgo nie chciano spisać protokołu reklamacyjnego.W tej sytuacji pani sprzedawczyni wzięła ode mnie sukienkę i powiedziała, że skontaktuje sie szefową i bedzie do mnie dzwonić. Minęły 4 dni, i nikt do mnie nie dzwonił. Gdy podeszłam do sklepu, zapytać na czym sprawa stanęła, akurat trafiłam na właścicielkę sklepu, która rozmawiała ze mną równie opryskliwie jak jej pracownica. Ponieważ się nie ugięłam, zwłaszcza że ta pani mnie obraziła, w zelultacie uzyskałam zwrot gotówki. Jednak po raz pierwszy zostałam tak chamsko potraktowana. Właścicielka wyciągnęła pieniądze z kasy i dosłownie rzuciła mi je na ladę, po czym odwróciła się do mnie tyłem, uważając sprawę chyba za zamkniętą. Z pewnością nigdy więcej nie zrobię zakupów w tym sklepie i też nikomu nie polecę.

Agnieszka_558

03.02.2011

Oaza Stylu

Placówka

Krosno, Kolejowa 27

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi