Oaza Stylu

(0.51)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 4)

Ja również mam...
Ja również mam bardzo niemiłe doświadczenia odnośnie tego sklepu. Zakupiłam tam buty w ktorych zapięcie sie rozwaliło gdy miałam je pierwszy raz na nogach.Udałam sie od razu z tym do sklepu a tam nawet nie chcieli mi przyjąć reklamacji co jest ich obowiązkiem. Obsługo niemiła i bez kompetencji.

zarejestrowany-uzytkownik

12.07.2013

Placówka

Krosno, Kolejowa 27

Nie zgadzam się (1)
Mam bardzo złe...
Mam bardzo złe doświadczenie z zakupów w Oazie Stylu w Full Markecie. Kupiłam sukienkę, którą chciałam wymówic do wieczora, ponieważ miała być na prezent,ale ponieważ pani sprzedawczyni nie dała mi jej na wymówienie, więc kupiłam. Doszłam do wniosku, ze skoro nie spodoba się siostrze, to zostawię ją dla siebie, poniewaz nosimy ten sam rozmiar. Po przyjściu z zakupów okazało sie, że na plecach rozchodzi się szew i to prawie na całej długości. Szybko wzięłam ubranie i wróciłam do sklepu. Okazało sie, że była już inna pani, która nie wymieniła mi sukienki,ani nie uwzględniła reklamacji, o zwrocie gotówki nie mogło byc nawet mowy. Chciałam wymienić na coś innego w tej samej cenie( wiem,że niektóre sklepy mają taką możliwość), ale ta pani była tak nieprzyjemna, wręcz opryskliwa,że nawet próbowała mi wcisnąć kit, że musiałam żle ubierać tą sukienkę i sama ją rozerwać. Ponieważ takie załatwienie sprawy, spowodowało moją złość, więc zaproponowałam, że sprawę załatwiłamy, za pośrednictwem federacji konsumenta, ponieważ zupełnie nie rozumien dlaczewgo nie chciano spisać protokołu reklamacyjnego.W tej sytuacji pani sprzedawczyni wzięła ode mnie sukienkę i powiedziała, że skontaktuje sie szefową i bedzie do mnie dzwonić. Minęły 4 dni, i nikt do mnie nie dzwonił. Gdy podeszłam do sklepu, zapytać na czym sprawa stanęła, akurat trafiłam na właścicielkę sklepu, która rozmawiała ze mną równie opryskliwie jak jej pracownica. Ponieważ się nie ugięłam, zwłaszcza że ta pani mnie obraziła, w zelultacie uzyskałam zwrot gotówki. Jednak po raz pierwszy zostałam tak chamsko potraktowana. Właścicielka wyciągnęła pieniądze z kasy i dosłownie rzuciła mi je na ladę, po czym odwróciła się do mnie tyłem, uważając sprawę chyba za zamkniętą. Z pewnością nigdy więcej nie zrobię zakupów w tym sklepie i też nikomu nie polecę.

Agnieszka_558

03.02.2011

Placówka

Krosno, Kolejowa 27

Nie zgadzam się (1)

Oaza Stylu

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Oaza Stylu?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.