Obsługa sklepu w stosunku do klienta jest bardzo życzliwa, chętnie służy pomocą, a schludne uniformy pozytywnie wpływają na wizerunek całego marketu. Pracownicy działu mięsnego posiadają wiedzę dotyczącą składu wędlin (konkretnie: czy zawierają laktozę). Niestety osoby zatrudnione w dziale serów nie wykazują się znajomością ich produkcji i charakterystyki (stąd informacja, że brak w sklepie parmezanu, co nie było prawdą). Pracownicy układający towar chętnie udzielają pomocy i choć zdarza się, że nie wiedzą, gdzie dany produkt leży, to nie zbywają klienta, tylko pomagają odnaleźć mu poszukiwaną rzecz. Kasa działa sprawnie, gdy tylko pojawiła się większa ilość osób niezwłocznie uruchomiono kolejną. Informacja o naklejkach, które można zbierać za dokonane zakupy była wyczerpująca.
Dziękujemy za zgłoszenie pozytywnych i krytycznych obserwacji na temat naszego marketu w Toruniu. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Zapewniamy, że przekazaliśmy wszystkie Pani uwagi do dyrekcji właściwego marketu i dołożymy wszelkich starań aby poprawić dziedziny ocenione przez Panią negatywnie. Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.