Przychodząc do sklepu "Biedronka", na ul. Nowokarsiborskiej, zawsze zastaje czysty sklep, problemem są jedynie stoiska bez jedzenia lub z okazjonalnymi promocjami na np. Świąteczne produkty, jednak zdając sobie sprawę z tego ilu klientów jest w sklepie i cały czas przekłada dane produkty, nie jest to według mnie błąd pracowników, ponieważ nie raz widziałam jak robią co mogą. Możliwe, że jest po prostu za mało pracowników.
Gdy zaczynają się robić kolejki do kasy, sam kasjer naciska przycisk informujący o tym, aby kolejny pracownik pojawił się na stanowisku i faktycznie zaraz kolejna kasa zostaje otwarta. Przy kasie zawsze słyszę "dzień dobry, zapraszamy ponownie, do widzenia".
Promocje dotyczące produktów są widoczne, tak samo ceny.
Pracownicy są mili i pomocni, gdy nie można czegoś znaleźć.
Problem, który przychodzi mi na myśl, jest zatowarowanie sklepu, głównie pieczywo, które rozchodzi się w parę godzin i nie ma go niestety już do końca dnia. Czy to wina obsługi czy dużego nadmiaru klientów lub braku rozeznania u dostawców? Nie wiem, jednak jest to chyba jedyny problem.
Jako zwykły klient, polecam ten sklep najbardziej ze wszystkich "Biedronek" znajdujących się w Świnoujściu, gdyż jest tu zawsze ład, porządek i miła atmosfera.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.