Pani przy kasie powitała mnie, po czym zaczęła sprawnie nabijać wszystkie produkty na kasę. Pomimo powitania, nie okazywała zbytniego entuzjazmu, zresztą podobnie jak większość pracowników. Zapłaciłam gotówką, lecz Pani w kasie nie miała mi jak wydać reszty, ponieważ nie posiadała odpowiedniej ilości drobnych pieniędzy, podobnie jak inne kasjerki, ponieważ zapytała czy mogą jej rozmienić pieniądze. Zanim przyszedł "ktoś" kto przyniósł jej drobne minęło sporo czasu. Klienci zaczęli się niecierpliwić. Po wydaniu reszty oraz paragonu pożegnała się ze mną przepraszając za zaistniałą sytuację. Towar był uporządkowany, pracownicy schludni i czysto ubrani. Wykładali towar nie utrudniając klientom dokonywania zakupów.
Kiedy weszłam do cukierni uśmiechnięta ekspedientka powitała mnie oraz zapytała w czym może pomóc. Reszta obsługi była zajęta i skupiona na swoich obowiązkach. Po złożeniu zamówienia wyraźnie wskazano mi kwotę do zapłaty oraz spytano o formę płatności. Gdy zapłaciłam podano mi zamówienie i pożegnano, życząc "smacznego". Obsługa pracowała sprawnie, a pracownicy wyglądali schludnie i czysto. Obszar cukierni był czysty, towar odpowiednio wyeksponowany, tak, że zachęcał klienta do zakupu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.