Pani przy kasie (z plakietką "gość") była wyjątkowo miła. Po przyjeździe do domu okazało się, że produkty kupowane na wagę zostały błędnie policzone przez kasjerkę. Brzoskwinie w cenie 2,99 zostały policzone jak nektaryny za 4,49 zł., a dynia w promocyjnej cenie 1,42 zł. została potraktowana jak melon za prawie 5 zł. Koniecznie należy sprawdzać rachunek przy kasie!
Bardzo miła obsługa, która troszczy się o klienta i o to by pomóc. Jednocześnie panie są subtelne i nie są nachalne. Obsługa przy kasie bardzo sprawna. Pani zwraca jeszcze uwagę na dodatkowe promocje, co mnie zaciekawiło i skusiło do większych zakupów w dobrej cenie. Produkty w bardzo dobrych cenach.
Zakupy online w sklepie SMYK (smyk.com) oceniam bardzo dobrze. Strona jest przygotowana bardzo czytelnie, a klient bez wątpliwości jest naprowadzany na kolejne etapy robienia zakupów. Z łatwością można odnaleźć gamę poszukiwanych produktów. Dużym plusem jest informacja dotycząca dostępności produktu i czasu w jakim zostanie wysłany on do klienta. Po zrobionych zakupach kontakt z obsługą jest rewelacyjny, a konsultant jest pomocny i działa na rzecz klienta (prosiłam o rozdzielenie przesyłek i wysłanie dwóch zamiast jednej) - nie było z tym najmniejszego problemu. Produkt jest dobrze zapakowany i wysyłany jest zgodnie z tym co na stronie. Produkty bardzo dobre jakościowo.
Od dłuższego czasu obserwuję spadek jakość obsługi. Bardzo długie kolejki przy kasie (mimo iż jest 5 kas, czynna jest 1, max 2 kasy). Ciągły pośpiech personelu, alejki zastawione towarem. Mimo iż lubię produkty tego sklepu, to jakość obsługi sprawia, że zakupy robię tam niechętnie. Coraz częściej wolę iść zrobić zakupy u konkurencji (zwłaszcza jak zależy mi na czasie).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.