Rewelacyjnie. Przyjazna obsługa, otwarta na klienta, chętni do pomocy jeśli widzą problem ze swojego stanowiska. Asortymentu za dużego nie mają, ale polecają jako dodatkowy produkt poza paliwem. Stacja godna polecenia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Wiele produktów mają bardzo dobrych, z dostawą - tylko pizza jest gorąca, obsługa często robi łaskę że przyjmie zamówienie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Pracownicy zawsze na swoim miejscu, nie zawsze jednak ukierunkowani na klienta.Zdarza się, że zajęci są tak rozmową ze sobą, że nie zauważają klienta na pokładzie, za co obniżam im ocenę. w innym wypadku byłaby to stacja godna polecenia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Pracownicy stacji są zamknięci w pomieszczeniu, do którego klienci nie mają dostępu. Podjeżdżając do kasy nie wiadomo kto jest po drugiej stronie, nie widać pracownika i słychać zniekształcony głos przez mikrofon, robiący wrażenie automatu a nie drugiego człowieka. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Pracownicy zawsze uśmiechnięci, chętnie służą pomocą, choć zdarza się,że trzeba pracownika "zaprosić" do dystrybutora jeśli jest problem. 0gólnie oceniam stację bardzo pozytywnie i jest to duża zasługą personelu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Stacja godna polecenia ze względu na zachowania pracowników. Pojawia się auto przy dystrybutorze i zanim kierowca opuści auto, już pracownik jest gotów do pomocy przy zatankowaniu. Bardzo duży plus, gdyż jest spore grono kierowców, mających problem z obsługą dystrybutora. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.