Będąc w placówce Poczty Polskiej byłam strasznie rozczarowana zachowaniem pracownika. Po podejściu do okienka powiedziałam co będę chciała zrobić po czym pracownik dał mi do uzupełnienia druczek i odesłał. Uzupełniłam druczek kolejny raz czekałam w kolejce podeszłam do okienka pani pretensjonalnie dała mi kolejny druczek i kolejny raz odesłała, gdy pytałam o cokolwiek pracownik totalnie mnie olewał mówiąc że to klient ma to uzupełnić. Byłam strasznie rozczarowana zachowaniem pracownicy.Podchodzc kolejny raz do okienka tym razem poszłam już do innego , pani wszstko mi sprawdziłą odpowiedziała na wszystkie moje pytania - była przesympatyczna. niestety nie zatarło to pierwszego wrażenia poprzedniczki. Ogólnie wg mojej oceny zero standardów, zero zainteresowania klientem i jego potrzebami. brak profesjonalizmu. ogólny widok placówki czysto i przestronnie, stanowiska oznaczone.
W sklepie jest czsto i schludnie. Artykuły sa poukładane , wszystkie cenówki są odpowiednio poukładane zgodnie z artykułem którego dotyczy .Na wejściu pracownik wita klienta . Póżniej pracownicy staraja się pomagać klientom przy wyborze odpowiedniego artykułu odpowiadającego potrzebom klienta poprzez zbadanie potrzeb klienta.Pracownicy wiedzą o czym mówią i przekazują to klientowi w jasny sposób. Pracownicy sa mili, uśmięchnięci. Zawsze pamiętają o cross-sellu , szczególnie przy kasie gdzie zawsze proponują artykuły promocyjne . Zawsze też pamiętają o karcie klienta, jeżeli klient jej zapomni starają się odnotować wizytę klienta przez np nr telefonu klienta. ogólna ocena sklepu i pracowników bardzo dobra.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.