Zgłosiłam się do biura dość sceptycznie nastawiona, aby ktokolwiek z obsługi zaproponował mi wyjazd do tunezji w lutym, albo w marcu, pytając przy okazji czy sa jakieś zniżki dla studentów, dla zorganizowanej grupy, czy są rabaty jeśli chodzi o ten miesiąc. Obsługa wyjaśniła mi tak znakomicie cały p;lan podróży, że wyszłam z biura z ochotą, aby tam pojechać! W innych biurach podróży zostałam potraktowana z góry, za pytanie o studentów i zniżki, co jest dla mnie logicznym wyjściem, w momencie, gdy proponuję grupę 10 osób.
Mierzyłam spodnie, z promocji, przecenione ze 150 zł na 40 zł. Mierząc okazało się, że spodnie nie mają guzika i mają dziurę. Zgłosiłam się do obsługi, czy są na sklepie jeszcze może takie same spodnie, a ekspedientka odrazu z pomocną dłonią zgłosiła się do szukania, zajęło jej to ponad 15 minut, ale dzielnie przyniosła uśmiechnięta - spodnie, które sobie upatrzyłam. Było mi bardzo miło, ponieważ w innych sklepach na przeceniony towar nawet nikt nie zwraca uwagi - nie szuka innych rozmiarów - twierdząc, że wszystko jest na sklepie.
Dodatkow, urzekło mnie to miejsce ze względu na pracowników - Zawsze usłyszę DZIEŃDOBRY i DOWIDZENIA, MIŁEGO DNIA! Nieważne, gdzie znajdują się ekspedientki, krzykną to zawsze! Fachowa Obsługa, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.
Wczoraj zamowilam sobie lody firmowe w lodziarni grycan, BYLAM ZSZOKOWANA OBSLUGĄ! Przy czym nie byl to pierwszy raz. Ekspedientki tam sa bardzo antypatyczne, nie pytaja o ilosc galek, o smaki tylko stoja i patrza, w dodatku ich mina mowi sama za siebie - 'JEST MI ZLE'....mialam do czynienia z jedna, ktora mi nie odpowiedziala na zadne pytanie, nawet nie odpowiedziala mi 'DOWIDZENIA', bylam mocno zniesmaczona kontaktem z ta ekspedientka. SAMA rowniez pracowalam w podobnym miejscu i moj szef dawal mi nagany za brak usmiechu i brak kontaktu z klientem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.