Pracownicy w tym punkcie traktują zadowolenie klienta jako priorytet. Każdy zapytany o pomoc chętnie i z uśmiechem ją oferuje. Nie ma też mowy by klient czekał przy kasie na obsługę. Gdy zdarzył się brak koszyków zakupowych, ochroniarz podszedł do osoby, która się za takowym rozglądała i z uśmiechem go podał. Bardzo sprawna i szybka obsługa, a przy tym życzliwa. Produkty naprawdę wysokej jakości, stąd może ceny wyższe niż w innych delikatesach.
Pani kasjerka kazała klientom czekać w kolejce do kasy przez 5 minut, ponieważ zajmowała się sprzątaniem innej kasy, z której właśnie zeszła. Zapomniała również o podstawowych zwrotach grzecznościowych na powitanie i pożegnanie. Plusem jest jednak, że poprosiwszy o pomoc innej osoby z obsługi w znalezieniu produktu otrzymałam tą pomoc.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.