Moja wizyta w banku związana była z uzyskaniem informacji na temat obsługi konta inernetowego i kredytów jakie oferuje bank.
Pan który udzielał mi porady był bardzo miły sposób przekazywania informacji był dla mnie zrozumiały i tematy zostały w pełni wyczerpane.
Jakoże w danej chwili Pan mnie obsługujący nie mógł zweryfikować mojej zdolności kredytowej zaproponował że w najbliżych dwóch dniach roboczych skontaktuje się ze mną telefonicznie, czego jednak nie dopełnił.
W ramach szkolenia zamówiliśmy obiad w Sphinxe na wskazaną godzinę.
Po przybyciu na miejsce zastaliśmy przygotowane stoliki, kelner szybko i sprawnie się Nami zaopiekował, potrawy były ciepłe i estetycznie podane.
Całą oprawę popsuł życzliwy uśmiech kelnera uwidaczniajacy zaawansowana próchnicę zębów, po czymś takim trudno rozkoszowac się potrawą.
Dzień wcześniej kupiłam sok, który jak się okazało był 4 dni po dacie ważności, w tym dniu będąc na zakupach zwróciłam uwagę ekspedientce, że są na sprzedaży soki przeterminowane i taki też kupiłam dnia poprzedniego. Pani sprawdziła na półce dany produkt i faktycznie były już niezdatne do sprzedaży jako produkt pełnowartościowy. Zamiast przeprosin usłyszałam że taki sok też można wypić i nic mi po nim nie będzie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.