Witam, w zeszłym tygodniu złożyłam zamówienie w sklepie on-line na telefon w abonamencie. W wysłaniu tego zamówienia pomagał mi konsultant. Muszę przyznać, że rzetelnie i profesjonalnie podszedł do sprawy, co sprawiło, że oferta, którą wybrałam spełniała wszelkie moje oczekiwania. Niestety po zweryfikowaniu mojego zamówienia okazało się, że jest problem z jego realizacją (informacja na mój e-mail). Przesłałam więc e-mail z prośbą o wyjaśnienie problemu, lecz niestety od tygodnia nie mogę się doczekać odpowiedzi, chociaż dostałam potwierdzenie przeczytania mojej wiadomości. Szczerze mówiąc straciłam ochotę na współpracę z tą firmą.
Bogaty wybór asortymentu i w miarę korzystne ceny są właściwie jedynym powodem moich wizyt. Już na wejściu widać, że nie dba się tu specjalnie o ład i porządek (brudne podłogi i półki, warzywa i owoce nie przeprane i zdarza się nawet pleśń), a zakupy w godzinach wieczornych nie są mile widziane przez personel, który potrafi być bardzo nieprzyjemny i doskonale daje odczuć, że o tej porze klient nie jest mile widziany. I tym razem zdarzyła się również nagminna w tym sklepie różnica pomiędzy ceną półkową, a ceną przy kasie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.