Udałam się do banku w celu wpłaty gotówki na konto. Bank PKO BP przy ul. Filmowej miał jakiś czas temu przeprowadzony remont, w wyniku czego zmieniony został całkowicie wygląd oddziału na jego zdecydowaną korzyść, gdyż został nadany temu miejscu nowoczesny image z poczuciem dużej przestrzeni. W środku siedziało dosyć sporo osób do kasy, czekając na swoją kolej z numerkiem w ręku, więc na pewno czas oczekiwania na usługę był nie najkrótszy (w moim przypadku ok. 20 minut). Jednak całe to wyczekiwanie neutralizowało zachowanie pań w kasach, które każdego kolejnego klienta witały wstając i podając rękę z uśmiechem, a potem obsługując jak najbardziej życzliwie i kompetentnie, szczególnie że ok. 70% klientów to byli ludzie w wieku 60+. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona zmianą zaszłą w tym oddziale banku, przede wszystkim w podejściu do klienta, który mógł poczuć się ważny i uprzejmie obsłużony, nie obawiając się zadać jakiegokolwiek pytania.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.