W niedzielę odwiedziłąm Dom Mody Drukarnia w Bydgoszczy. innymi Byłąm w salonie Bolero i mam mieszane odczucia związane z wizytą w tym salonie. Po wejściu do salonu powiedziłąm Dzień Dobry i nikt nie odpowiedział na moje przywitanie. Przez około 15 minut mojej wizyty w tym sklepie sprzedawczyni kompletnie się mną nie interesowała , była zajęta prowadzeniem rozmowy przez telefon.Gdy zapytałam czy golf , który leży przede mną na stole jest może w czarnym kolorze dowiedziałąm się , że chyba już ich nie mają w tym kolorze i musiałaby to sprawdzić .Przy czym przez jakieś 3 minuty nie zrobiła nic żeby się upewnić co tych golfów.Chwilę po moim pytaniu przyszła do pracy 2 sprzedawczyni , która nie tylko sprawdziła czy mają golfy w kolorze czarnym , ale od razu przyniosła je w r.S i w r.M. Poinformowała mnie co do pielegnacji swetra , podkreśliła 2-krotnie brak możliwości prania w pralce. Szybko przeprowadziłą transakcję, ładnie pakując towar.A na koniec życzyła miłego dnia. Jak najlepszą opinię mogę wystawić tej 2 pani , ale , że były tego dnia obie to moja ocena jest wypośrodkowana.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.