Opinie użytkownika (4)

Dnia 31.12.11 postanowiłam...
Dnia 31.12.11 postanowiłam kupić Internet Cyfrowego Polsatu. Pojechałam do Tesco Extra przy ul. Serbskiej. Bardzo miła Pani, odpowiadała konkretnie i rzeczowo na zadawane pytania (nawet więcej informacji niż powinnam dostać;)). Cała transakcja przebiegła bardzo sprawnie, w fajnej atmosferze. W każdym sklepie chciałabym być tak obsługiwana i powinien mieć taką obsługę. Nawet jak po tygodniu oddawałam usługę (niestety, nie spełnił moich oczekiwań), była inna Pani, ale równie miła i również pełny profesjonalizm. Polecam i pozdrawiam!!!

Agnieszka_2753

20.04.2012
Nie zgadzam się (0)
Dnia 30.12.11 udałam...
Dnia 30.12.11 udałam się do Cyfrowego Polsatu w King Cross Marcelin w celu zakupienia usługi Internetu. Na miejscu nikogo nie zastałam, żadnej kartki, że "zaraz wracam" czy coś. Usiadłam na krześle przy biurku i czekałam. Po chwili podeszła do mnie Pani z pytaniem, że tutaj jeszcze nikogo nie ma, bo ona już zakupy zdążyła zrobić, a z obsługi nadal nikogo nie ma. Potem pojawiali się kolejni ludzie zdziwieni, że jest pusto. Po ok. 30 min. czekania pojawiła się wreszcie Pani z obsługi stoiska. Bez żadnego wytłumaczenia, przepraszam, że musieliśmy czekać, nic. Pani, która czekała ze mną chciała kupić dekoder, dowiedziała się, że "nie ma", dość oschłym tonem. Ja byłam zdecydowana na zakup Internetu, pytałam jeszcze o usługę, modemy itd. Pani obsługująca bardzo niechętnie, zdawkowo mi odpowiadała na pytania. Miałam wrażenie, że sprawia jej to trudność, że za karę jest w pracy i jeszcze musi obsługiwać ludzi. Zapytałam czy jest jakaś promocja, ze względu na to, że mam Dekoder Cyfrowego Polsatu. "Nie ma, a kiedy Pani ten dekoder kupowała?" - "Na jesieni" - "To wtedy trzeba było się zdecydować." M/w tak wyglądała cała rozmowa. Miarka się przebrała kiedy pomimo jej zachowania chciałam sfinalizować transakcję. Zażądała ode mnie 3 dokumentów tożsamości!!! Na moje zdziwienie, że po 1. mam już Cyfrowy Polsat, więc jestem w bazie klientów ( z resztą jak go kupowałam, to nie musiałam się legitymować tyloma dokumentami), po 2. no 2 dokumenty mam, ale trzeci? po 3. Pani powiedziała, że może być karta kredytowa albo zaświadczenie o zarobkach - od kiedy karta kredytowa jest dokumentem tożsamości? Zaświadczenie o zarobkach?? - Żeby co miesiąc przez bodajże 18 m-cy płacić co miesiąc 49 zł???!!! W Banku są mniejsze obwarowania. Zwłaszcza do swoich klientów. Podałam dokumenty, które miałam ze sobą, na co Pani sprzedawczyni wzięła je do ręki, stwierdziła, że legitymacja ze zdjęciem się nie nadaje i rzuciła to wszystko na biurko. Na co ja już nie wytrzymałam i powiedziałam, że jest bardzo niemiła i już jej dziękuję za obsługę. Pani odparowała, że jestem pierwszą osobą, która jej to mówi (bardzo mnie to interesowało), zapytała co takiego w jej zachowaniu było niemiłe. Wszystko! Sposób traktowania klienta, to, że czekałam 30 min na obsługę (Pani stwierdziła, że ma prawo do 15 min. przerwy), na to, że inni ludzie czekali jeszcze przede mną, odparowała, że widziała się z nimi wcześniej (nie zauważyłam tego w późniejszym sposobie rozmowy z nimi). W każdym razie stała i patrzyła na mnie pewnym wzrokiem mówiąc do mnie cięte riposty. 0 skruchy. Ćwiczenia z bezczelności. Zaraz po odejściu zadzwoniłam do konsultanta z infolinii, jakie są warunki zakupu Internetu. Wytłumaczył mi normalnym tonem, a nie jakby się męczył do mnie. Internet kupiłam ostatecznie w Tesco na Wilczaku gdzie obsługa była bez porównania lepsza (baaardzo miła - polecam!).

Agnieszka_2753

20.04.2012

Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)

Placówka

Poznań, Bukowska 156

Nie zgadzam się (1)
Salon Fryzjerski Pani...
Salon Fryzjerski Pani Aleksandry Ignasiak to "mój salon". Bez problemowo można się umówić "na już" bez bezsensownego czekania na wizytę dla zasady. Bardzo miła atmosfera, panie nie silą się na dyskusję. Wykonują swoją pracę fachowo i rzetelnie, nie wciskają usług, które nie są potrzebne, byleby zarobić. Doradzają w pielęgnacji i doborze fryzury nie wciskają na siłę swoich pomysłów. Po wizycie jestem naprawdę zadowolona z wyniku, włosy świetnie się układają i wyglądają bardzo zdrowo przez długi czas. Co ważne salon nie kasuje jak za luksusową wizytę, chociaż śmiało można powiedzieć, że taka właśnie ona jest. Znalazłam wreszcie salon fryzjerski, który jest dla mnie, a nie ja dla nich.

Agnieszka_2753

07.12.2011

Salon Fryzjerski Ignasiak Aleksandra

Placówka

Poznań, Jawornicka 16

Nie zgadzam się (8)
Polecam robienie zakupów...
Polecam robienie zakupów w Chacie Polskiej przy ul. Grunwaldzkiej. Bardzo miła obsługa, personel kompetentny oraz rzeczowy. Produkty porozmieszczane prawidłowo, na sklepie porządek, brak przeterminowanych artykułów. Szybka i sprawna obsługa. Jedynym minusem są trochę za wysokie ceny oraz stosunkowo mało miejsca do parkowania auta i możliwości wyjazdu na ulicę.

Agnieszka_2753

07.12.2011

Chata Polska

Placówka

Poznań, Grunwaldzka 280A

Nie zgadzam się (9)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi