Opinie użytkownika (3)

Do sklepu Pepco...
Do sklepu Pepco udałam się z zamiarem zakupu zestawu obiadowego dla 24 osób. Gdy już zdecydowałam się na konkretny wzór, spytałam pracownika, czy zestaw ten nadaje się do mycia w zmywarce. Pani odpowiedziała: "Myślę, że można, ale nie daje pani gwarancji". Gdy spytałam czy może to sprawdzić, pani odpowiedziała: "Niestety nie mogę sprawdzić, ponieważ wyrzuciliśmy karton od tego zestawu, a tam były takie informacje". Nie zakupiłam zestawu obiadowego, gdyż możliwość mycia w zmywarce była bardzo ważna.

Agnieszka_2643

13.10.2011

PEPCO

Placówka

Inowrocław, Laubitza

Nie zgadzam się (7)
Do tego sklepu...
Do tego sklepu wybrałam się z koleżanką z zamiarem zakupu odzieży ciążowej ( ciąża była widoczna, bo był to 8 m-c). Po dokonaniu wyboru i przymierzeniu udałyśmy się do kasy. Kolejka była olbrzymia, ok. 12 osób. Ustałyśmy na końcu kolejki, gdyż nie byłyśmy zorientowane, że jest tam "kasa pierwszeństwa" i dotyczą one kobiet w ciąży. W ciągu paru chwil usłyszałyśmy panią kasjerkę, która uprzejmym głosem z uśmiechem na twarzy powiedziała "poproszę panią o podejście do kasy poza kolejnością". Oburzenie ludzi stojących przed nami było wielkie, a kasjerka grzecznie wyjaśniła, że kobiety w widocznej ciąży są obsługiwane poza kolejką.

Agnieszka_2643

17.09.2011

H&M

Placówka

Poczesna, Auchan, Krakowska 10

Nie zgadzam się (1)
Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie Nomi była spowodowana chęcią zakupu karniszy. Przy półce z karniszami,niestety nie można było zorientować się, która cena dotyczy wybranych przeze mnie produktów. W związku z tym zdecydowałam się poprosić o pomoc pracownika. Pierwsza osoba poinformowała mnie, że nie jest pracownikiem tego działu i nie jest w stanie udzielić mi takiej informacji. Udał się do PUNKTU INFORMACYJNEGO, gdzie przez głośniki rozległa się wiadomość " Pracownik działu karniszy proszony o podejście do stanowiska". Po upływie 10 minut nikt z pracowników się nie pojawił. Ponownie udałam się z prośbą o udzielenie mi informacji. Przez głośniki jeszcze dwa razy było słychać powyższy komunikat, jednak przez kolejne 15 minut nie pojawił się żaden pracownik.

Agnieszka_2643

17.09.2011

NOMI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (7)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi