W dniu 18 sierpnia odwiedziłam ze znajomymi pizzerie Grande Roma w Jeleniej Górze. Lokal jak najbardziej mogę polecic. Ładne wnętrze, zadbane, czyste, na stolikach świeże różyczki, na parapetach zadbane kwiatki, na każdym stoliku świeca, toaleta czysta, ładna, pachnąca. W kilka chwil od wejścia podeszła do nas Pani z obsługi, przywitała się, zapytała czy już coś podac, czy chcemy się zastanowc, na realizację zamówienia, nie czekaliśmy zbyt długo, Pani obsługująca nas ubrana była stosownie, choc nie miała żadnego firmowego akcentu. Zamówione jedzenie było świeże smaczne, gorące, jedynie w menu brakowało drobnych przekąsek (np. brokuły w serze itp. ale to już subiektywne odczucie). Jedyne do czego miałabym zastrzeżenia podczas wizyty w Grande Roma to zachowanie kierowcy odbierającego towar "na telefon" - był zbyt głośny i rozbawiony, co przeszkadzało klientom.
W dniu 18 lipca bieżącego roku wraz z mężem dokonywalam zakupu mebli kuchennych w salonie meblowym Bodzio w Jeleniej Górze. Pierwsze wrażenie po wejsciu do sklepu bylo jak najbardziej pozytywne. Lokal przestronny, dwupoziomowy (asortyment na drugim piętrze dobrze opisany), zadbany, duży wybór mebli, wiele przykładowych aranżacji, punkt obslugi klienta widoczny, wygodny, z kilkoma miejscami siedzącymi dla klientow. Po chwili od wejscia personel przywitał nas i nienahalnie zaproponował pomoc. Pani obsługująca nas byla mila, kompetentna, estetycznie i stosownie ubrana (jasna bluzeczka, spódnica), brakowało jedynie plakietki z imieniem (choc nie jest to konieczne). Po naszym wstępnym zastanowieniu się i wyborze chętnie i rzeczowo odpowiedziała na wszystkie pytania, pokazała różne możliwosci, doradzała. Jedynym minusem były małe braki w wiedzy na temat oferowanego przez sklep sprzętu AGD, jednak wiedziała, gdzie sprawdzic informacje i nastapiło to dosc sprawnie. Bez pytania zaproponowała symulację komputerową, potrafiła wytłumaczyc jak ją zainstalowac w domu, miala rownież dostateczną wiedze na temat sprzedaży ratalnej. Podsumowując wiedzę i kompetencje oceniam na 4 ze wzgledu na małe braki w dziedzinie sprzętu AGD, zachowanie i wygląd personelu rownież na 4, a na obniżenie wpłynęło jedzenie przez inną osobę z obslugi na sąsiednim biurku posiłku, który zbyt intensywnie pachniał (możnaby to minimalnie usprawiedliwic brakiem możliwości zjedzenia posiłku na zapleczu, jednak nie mam wiedzy na ten temat), nie ma tez większych zastrzeżeń co do oferty i cen w sklepie - jedynie sprzet AGD, ktory można było zamówic razem z meblami był zbyt drogi w stosunku do ofert typowych sklepow AGD, co uniemożliwiło zakupienia wszystkiego w jednym miejscu, co do organizacji i czasu obsługi oraz wyglądu salonu nie mam zastrzeżeń.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.