Opinia użytkownika: Agnieszka_2591
Dotycząca firmy: Bodzio
Treść opinii: W dniu 18 lipca bieżącego roku wraz z mężem dokonywalam zakupu mebli kuchennych w salonie meblowym Bodzio w Jeleniej Górze. Pierwsze wrażenie po wejsciu do sklepu bylo jak najbardziej pozytywne. Lokal przestronny, dwupoziomowy (asortyment na drugim piętrze dobrze opisany), zadbany, duży wybór mebli, wiele przykładowych aranżacji, punkt obslugi klienta widoczny, wygodny, z kilkoma miejscami siedzącymi dla klientow. Po chwili od wejscia personel przywitał nas i nienahalnie zaproponował pomoc. Pani obsługująca nas byla mila, kompetentna, estetycznie i stosownie ubrana (jasna bluzeczka, spódnica), brakowało jedynie plakietki z imieniem (choc nie jest to konieczne). Po naszym wstępnym zastanowieniu się i wyborze chętnie i rzeczowo odpowiedziała na wszystkie pytania, pokazała różne możliwosci, doradzała. Jedynym minusem były małe braki w wiedzy na temat oferowanego przez sklep sprzętu AGD, jednak wiedziała, gdzie sprawdzic informacje i nastapiło to dosc sprawnie. Bez pytania zaproponowała symulację komputerową, potrafiła wytłumaczyc jak ją zainstalowac w domu, miala rownież dostateczną wiedze na temat sprzedaży ratalnej. Podsumowując wiedzę i kompetencje oceniam na 4 ze wzgledu na małe braki w dziedzinie sprzętu AGD, zachowanie i wygląd personelu rownież na 4, a na obniżenie wpłynęło jedzenie przez inną osobę z obslugi na sąsiednim biurku posiłku, który zbyt intensywnie pachniał (możnaby to minimalnie usprawiedliwic brakiem możliwości zjedzenia posiłku na zapleczu, jednak nie mam wiedzy na ten temat), nie ma tez większych zastrzeżeń co do oferty i cen w sklepie - jedynie sprzet AGD, ktory można było zamówic razem z meblami był zbyt drogi w stosunku do ofert typowych sklepow AGD, co uniemożliwiło zakupienia wszystkiego w jednym miejscu, co do organizacji i czasu obsługi oraz wyglądu salonu nie mam zastrzeżeń.