Kiedy pierwszy raz pojawiłam się w salonie Apart, nie zwrócono na mnie uwagi. Potrzebowałam pomocy, gdyż poszukiwałam kolczyki, które wcześniej zaobserwowałam na stronie Apart. Po chwili wyszłam gdyż jedna pracownica była zajęta, a nikogo innego w salonie nie było. Po chwili powróciłam, trzech pracowników nie zwróciło na mnie uwagi, poprosiłam o pomoc i wtedy jeden z pracowników podszedł. Otrzymałam produkt który chciała, zakupiłam, nie poinformowano mnie o możliwości zdobycia karty Apart - a wiem że taka usługa istnieje.
Pracownicy sklepu Kazar w Opolu bardzo mili, uprzejmi, pomocni. Chciałam zakupić dwie torby, z czego jednej nie było na wystawie, pracownica zaproponowała pomoc (poszuka w systemie). Niestety torby nie było w sprzedaż. Pracownica zaproponowała torebkę w podobnych odcieniach. Zostałam poinformowana o obecnej promocji, a przy płatności za produkty uzyskałam również dodatkowej informacje (jak np. czas gwarancji).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.