Po wejściu do sklepu od razu zwróciłam uwagę na schludny wygląd personelu i czystość sklepu. Zostałam przywitana grzecznym:" dzień dobry, czy mogłabym Pani w czymś pomóc?". Skorzystałam z propozycji, ponieważ byłam dość ograniczona czasowo a zależało mi na konkretnym produkcie. Poszukiwałam mydelniczki w kolorze ciemno brązowym. Ekspedientka zaproponowała kilka różnych opcji, pokazując jednocześnie glicerynowe mydełka, wykorzystując sprzedaż łączoną. Była bardzo uprzejma, przy kasie z uśmiechem obdarowała mnie bonem o wysokości 10 zł na kolejne zakupy w Home% You.Zostałam obsłużona sprawnie i kompetentnie.
W perfumerii zostałam zauważona natychmiastowo, obsługa była fachowa a informacje o poszukiwanym produkcie kompetentne. Byłam zainteresowana zakupem podkładu na lato do cery mieszanej. Wizażystka przedstawiła mi 3 różne produkty, omawiając szczegółowo ich właściwości. Zaproponowała mi nałożenie podkładu, w celu dobrania odpowiedniego koloru. Obsługa wyjątkowo miła, wizażysta skupiony na potrzebach klienta, zaproponował gąbkę do nakładania podkładu wykorzystując w ten sposób sprzedaż łączoną. Jedyny dyskomfort to uszkodzona klimatyzacja w sklepie, co niewątpliwie przeszkadzało w zakupach, szczególnie o tej porze roku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.