Po wielokrotnych wizytach w tej placówce, muszę przyznać, że jakoś obsługi nie stoi tam na poziomie spełniającym wymogi klientów. Niezwykle często zdarza się, że podłoga sklepu jest zastawiona pudłami i paletami, tak, że trudno przejść. Największym jednak problemem jest czas obsługi i wielominutowe prywatne rozmowy przy kasach, co w znaczny sposób uniemożliwia sprawne robienie zakupów. Uśmiech i miły stosunek do klienta też należy do rzadkości w przypadku tej placówki.
Jakoś obsługi w tej restauracji stoi na najwyższym poziomie, a do tego - bardzo wyraźna jest troska i empatia w stosunku do każdego, indywidualnego klienta. Kelnerka zawsze jest świetnie poinformowana co wchodzi w skład poszczególnych dań, jaki jest czas oczekiwania, potrafi doradzić komuś danie odpowiednie do lubianych przezeń smaków. W przypadku, gdy klient zgłasza zastrzeżenia natychmiast pracownicy starają się załagodzić sytuację, zawsze w kreatywny sposób proponując coś innego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.