Opinie użytkownika (2)

Chciałam zaopatrzyć się...
Chciałam zaopatrzyć się w letnie sandały, weszłam więc do pierwszego lepszego sklepu. Nikt na wejściu mnie nie powitał. Zauważyłam, że Panie z obsługi rozmawiają między sobą. Po krótkim rozejrzeniu się po sklepie (ok. 7-10 min), sama zdecydowałam się na buty. Nie mogłam jednak znaleźć swojego rozmiaru. Po kilku nieudanych próbach zwrócenia na siebie uwagi, poprosiłam jedną z Pań o pomoc. Osoba ta podała mi odpowiedni rozmiar, po czym odeszła. Okazało się, że potrzebuję mniejszego rozmiaru, który już odszukałam sobie sama. Pani przy kasie była miła, podała kwotę do zapłaty i podziękowała na koniec. W sklepie panował porządek, buty były poukładane. Jedyne nieprzyjemne wrażenie pozostawiła niezainteresowana obsługa.

Agnieszka_2515

15.07.2011

Necco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (13)
W podanym dniu...
W podanym dniu zasięgałam informacji nt. otwarcia lokaty w w/w banku. Po wejściu do pokoju, Pani obsługująca od razu mnie przywitała i poprosiła do odpowiedniego stanowiska. Na biurku panował porządek, a Pani była schludnie i czysto ubrana. Cały czas zajmowała się tylko moją osobą i odpowiadała na moje pytania. Była uśmiechnięta i miła. Po zakończeniu, wstała i pożegnała się ze mną życząc miłego dnia.

Agnieszka_2515

15.07.2011

PKO BP

Placówka

Rybnik, Jadwigi i Feliksa Białych 3

Nie zgadzam się (0)
29.09.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi