Podczas wisyty w salonie Pani obsługująca mnie i mojego przyszłego narzyczonego wykazała się wielka niewiedzą!!! i nawet nie postarała się aby później przeprosić za to. Przyszliśmy odebrać obrączki, które zamawialismy w salonie w Krakowie i tam tez uzyskaliśmy wiadomość, że przy odbiorze wystarczy tylko przymierzyć i sprawdzić poprawność wzoru i rozmiaru. Po przyjściu do salonu w W-wie Panie nie wiedziały jak postąpić w takim przypadku, gdzuie zasięgnąć informacji o toku postępowania. A dodatkowo dzwoniąc ponoć do salonu w Krakowie zadzwoniły na komórkę do mojego narzyczonego, który stał obok mnie i chciały od niego usłyszec jak to ma wyglądać, sądząć że wybrany został nr tel do Krakowa. Po całym zajsciu, które trwało dość długo - 30 minut nie zostaliśmy nawet przeproszeni.
Podczas rozmowy telefonicznej z pracownikiem Urzędu Stanu Cywilnego uzyskałam wszystkie odpowiedzi na zadane pytania rzeczowo i sprawnie oraz wyczerpująco. Rozmówczyni zadawała dodatkowe pytania pomocnicze aby w pełni przekazać informację. Głos miała miły, spokojny i opanowany. Zakończyła rozmowę zapraszając mnie do ponownego kontaktu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.