Duży minus. Wpadłam tylko po olej, nie znając topografii sklepu. Nie wszystkie alejki były opisane. Do tego przeraziła mnie ilość osób stojąca w kolejkach do kas. Znalazłam kasę ekspresową i tam faktycznie było mało osób (2 przede mną). Jednak Pan kasujący towar okazał się wyjątkowo niemiły. Zapytał czy mam kartę na punkty, jak zaczęłam ją szukać to zaczął się niecierpliwić. Z portfela na pas przeznaczony na towar wypadły mi bilety. Poprosiłam czy może zatrzymać taśmę, nawet się nie odezwał. Dając mi paragon też nie powiedział nic więc ja podziękowałam i odeszłam. Bardzo niemiła obsługa.
Bardzo fachowa i szybka obsługa. Pan z działu stolarki bardzo szybko sam podszedł do mnie i zapytał w czym może pomóc. Interesuje mnie wymiana drzwi zewn.więc od razu zapytał jakiej szerokości i polecił, że można zamówić usługę wymiany. Cierpliwe pokazał wszystkie drzwi, powiedział też które poleca i dlaczego. Dziś Dzień Majsterkowicza więc cała obsługa odróżniała się w koszulkach z takim napisem. Brawo za takich pracowników.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.