Sklep kosmetyczny odwiedziłam z zamiarem zakupu kremu do twarzy. Po wejściu do sklepu ekspedientka przywitała mnie słowami „dzień dobry”, pozwoliła mi się rozejrzeć i po chwili zaproponowała swoją pomoc. Czas jaki dała mi na zapoznanie się z asortymentem był w moim odczuciu wystarczający. Ekspedientka zadawala mi otwarte pytania dotyczące moich oczekiwań względem poszukiwanego kosmetyku. Po wybraniu odpowiedniego kremu dla mojej cery konsultantka zaproponowała mi również inne produkty ( tonik i mleczko) tej samej serii. Zakupu jednak nie dokonałam, ponieważ kosmetyki tej firmy mają wysoka cenę. Ekspedientka nie sprawiła wrażenia zawiedzionej i do końca mojej wizyty była uprzejma.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.