W placówce w/w banku na ul. Zachodniej czas oczekiwania do obsługi jest strasznie długi. Personel sprawia wrażenie jakby był nie dość dobrze przeszkolony. Jest jedna osoba, która ma większe pojęcie o tej pracy i chodzi między stanowiskami pomagając pozostałym procownikom bądź też sama dzwoni przy klientach do nieobecnych pracowników z prośbą o pomoc w kwestiach naprawdę mało skomplikowanych. Ja zablokowałam swoją kartę nie pamiętając do niej kodu i nikt od ręki nie potrafił udzielić mi jakiejkolwiek rady. Będąc pierwszą w kolejce, czekałam do obsługi przeszło 25 min, a przysłuchując się obsługiwanym klientom, nie przyszli oni z niczym skomplikowanym co wymagałoby tyle czasu i sami byli już zniecierpliwieni. 2 osoby stojące za mną poprostu wyszły zażenowane.Pani ukryta bardziej w głębi, skończywszy obsługę nie prosiła kolejnego klienta tylko zaczęła wykonywać przy mnie prywatyn tel. Kiedy jej przeszkodziłam z moim problemem, wykonała tel do innego pracownika spoza placówki, żeby spytać co ja powinnam zrobić! PARANOJA Posiadam konto od 2 lat, a w te placówce byłam 3, 4 razy. Mimo zmiany personelu w obsłudze niewiele się zmieniło.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.