Obsługa totalnie nie interesuje się klientem płci żeńskiej w młodym wieku ( ok 23 lat). 6-ro pracowników będących na zmianie było głęboko pochłoniętych piciem kawy (herbaty). Dopiero po osobistym podejściu do pracownika zostaje nawiązany jakikolwiek dialog. W momencie gdy pracownik orientuje się, że klientka jest zdecydowana do zakupu nawiązuje miły dialog ( chęć sukcesywnej sprzedaży ). Salon przejrzysty i czytelny.
Kadra bardzo miła i kompetentna. W porównaniu do innych Gliwickich placówek leczenie odbywa się bardzo precyzyjnie i pacjent jest traktowany jak człowiek nie jak przedmiot. Można liczyć na opinie i poradę lekarza. Wszelkie informacje dotyczące poradni znajdują się na stronie internetowej. Dodatkowo przychodnia prezentuje się bardzo dobrze, trwają tam remonty, które wciąż poprawiają jej wizerunek.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.