Po wejściu do sklepu i przywitaniu się z obsługą nie doczekałam się żadnego rewanżu ze strony ekspedientek. Podczas całego pobytu w sklepie żadna z pań nie zainteresowała się moją osobą. Po wybraniu butów poprosiłam panie o podanie mi odpowiedniego rozmiaru niestety musiałam prośbę moją powtórzyć trzykrotnie, ponieważ ekspedientki były bardzo zajętę rozmową ze znajomymi, którzy odwiedzili je w miejscu pracy. Po trzeciej prośbie i interwencji jednego ze znajomych jedna z ekspedientek podeszła i udała się na zaplecze po buty. Niestety pani ta nie miała pojęcia o doborze sportowego obuwia do potzeb klienta. Po podejściu do kasy ekspedientki miały duży problem z pobraniem pieniędzy z karty płatniczej w efekcie czego musiałam udać się do bankomatu po gotówkę. Nie zostałam poinformowana o istniejącej gwarancji ani o sposobie konserwacji obuwia.
W sklepie Intersport mieszczącym się w Focus Park zostałam zaskoczona bardzo miłą obsługą zarówno pracowników przebywających na sali sprzedażowej jak i kasjerką mnie obsługującą. zaraz po wejściu do sklepu, gdy zainteresowałam się wybranym modelem obuwia podszedł do mnie pan z obsługi sklepu i zainteresował się moimi potrzebami zakupu. Pan wypowiadał się bardzo fachowo na temat obuwia, które sprzedaje i potrafił zachęcć mnie do podjęcia ostatecznej decyzji. Pan ten zapakował moje buty, z którymi udałam się do kasy gdzie czekała na mnie bardzo miła kasjerka, która poinformowała mnie o warunkach okresu gwarancji oraz zaproponowała kartę stałego klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.