Opinia użytkownika: Agnieszka_162
Dotycząca firmy: Nike
Treść opinii: Po wejściu do sklepu i przywitaniu się z obsługą nie doczekałam się żadnego rewanżu ze strony ekspedientek. Podczas całego pobytu w sklepie żadna z pań nie zainteresowała się moją osobą. Po wybraniu butów poprosiłam panie o podanie mi odpowiedniego rozmiaru niestety musiałam prośbę moją powtórzyć trzykrotnie, ponieważ ekspedientki były bardzo zajętę rozmową ze znajomymi, którzy odwiedzili je w miejscu pracy. Po trzeciej prośbie i interwencji jednego ze znajomych jedna z ekspedientek podeszła i udała się na zaplecze po buty. Niestety pani ta nie miała pojęcia o doborze sportowego obuwia do potzeb klienta. Po podejściu do kasy ekspedientki miały duży problem z pobraniem pieniędzy z karty płatniczej w efekcie czego musiałam udać się do bankomatu po gotówkę. Nie zostałam poinformowana o istniejącej gwarancji ani o sposobie konserwacji obuwia.