w poszukiwaniu kalendarza na przyszly rok wybralam sie do empiku. zainteresowanie klientow bylo bardzo duze jednak obslugi sklepu nie bylo widac. aby dowiedziec sie wiecej na temat kalendarza ktory mnie interesuje a niestety nie ma go na wystawie musialam przejsc caly sklep i uwaznie wypatrywac kogos z obslugi. gdy udalo mi sie juz znalezc pania ktora moglaby mi pomoc troszke sie rozczarowalam. byla dosc nieprzychylnie nastawiona, mozliwe ze bylo to spowodowane duza iloscia klientow, pytajac o wybrana tematyke kalendarza uslyszalam ze ona niestey nie jest w stanie codziennie przegladac wszystkich kalendarzy i jesli chce cos kupic to musze sobie sama to znalezc. tak wiec zostalam odprawiona z kwitkiem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.