Opinie użytkownika (1)

Moją wizytę w...
Moją wizytę w banku należy zaliczyć do nieudanych i raczej tych z kategorii jak szybko pozbyć się klienta: Po pierwsze Pani w trakcie mojej wizyty odebrała telefon co chyba wskazuje na brak szacunku do klienta wszystko jedno czy przychodzi zapytać o kredyt studencki czy wpłacić pieniądze na lokatę. Po drugie pani odesłała mnie do innego banku twierdząc , że w tym rzadko przydziela się kredyty studencki rzadko,( nie wyjaśniła w zasadzie nic i potraktowała tak z góry- fakt pani była starsza wiec może zapomniała, że system się zmienił i to klient jest najważniejszy . No cóż zresztą samo wejście do banku z sygnalizacją świetlną sprawia, że czuję się niekomfortowo- zatem włączam czerwone światło dla banku, może powinnam włączyć je tylko do tej pani, ale ta pani jest przecież wizytówką firmy.

Agnieszka_1147

17.11.2009

Pekao SA

Placówka

Lublin, ul. Żywnego 1

Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi