Opinie użytkownika (1)

Witam bardzo serdecznie,...
Witam bardzo serdecznie, będąc klientem mBanku przekazuję informacje dotyczące obsługi i organizacji wyżej wymienionej placówki. Otóż kiedy tylko byłam tam nie weszła zawsze jest długa kolejka. Klienci są zniecierpliwieni, rozdrażnieni i znużeni. Jeden drugiego przepycha i wpycha się w kolejkę. Pracownicy banku obsługują klientów na stojąco. Sprawę chcąc załatwić w 5 minut by zmniejszyć kolejkę a jak wiadomo tak się nie da. Ewentualnie odsyłają do telefonu mLinii by konsultanci rozwiązali problem, bądź tymczasowo zajęli się klientem Być może jest to jakiś sposób, ale jakbym chciała porozmawiać z konsultantem to sama by zadzwoniła z dogodnego dla mnie miejsca, a nie fatygowałabym się do placówki. Generalnie jest za mało takowych punktów obsługi klienta. Do całej reszty funkcjonowania (internet) nie mam zastrzeżeń.

Agnieszka_1142

19.12.2009

mFinanse

Placówka

Łódź, ul. Piłsudskiego 6

Nie zgadzam się (25)
09.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Na wstępie chciałabym podziękować za udzielenie opinii na temat łódzkiej placówki. mBank jest z założenia Bankiem internetowym, co w praktyce oznacza, że Klient samodzielnie obsługuje swój rachunek. Posiada on do wyboru dwa kanały dostępu - przez internet lub poprzez mLinię. Placówki naziemne to przede wszystkim placówki kredytowe. Pracujący tam Doradcy nie posiadają dostępu do rachunków Klientów, dlatego też często kontakt z Teleoperatorem jest niezbędny do rozwiązania problemu Klienta. Nieustannie dbamy o rozwój naszych Doradców i przykładamy wielką wagę, by każdy Klient obsługiwany był ze stosowną pieczołowitością. W związku z tym pragnę zapewnić, że Doradca kierujący Klienta na mLinię nie robi tego w celu szybszego rozładowania kolejki, tylko dlatego, że połączenie z Teleoperatorem jest koniecznym elementem rozwiązania problemu. Celem skrócenia czasu obsługi w tym roku przy ul. Narutowicza 24 w Łodzi zostało otworzone drugie Centrum Finansowe. Serdecznie zapraszam do naszych placówek - adresy znajduja się na stronie www.mbank.pl. Pozdrawiam. Joanna Włodarczyk. mBank.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi