Opinia użytkownika: Agnieszka_1142
Dotycząca firmy: mFinanse
Treść opinii: Witam bardzo serdecznie, będąc klientem mBanku przekazuję informacje dotyczące obsługi i organizacji wyżej wymienionej placówki. Otóż kiedy tylko byłam tam nie weszła zawsze jest długa kolejka. Klienci są zniecierpliwieni, rozdrażnieni i znużeni. Jeden drugiego przepycha i wpycha się w kolejkę. Pracownicy banku obsługują klientów na stojąco. Sprawę chcąc załatwić w 5 minut by zmniejszyć kolejkę a jak wiadomo tak się nie da. Ewentualnie odsyłają do telefonu mLinii by konsultanci rozwiązali problem, bądź tymczasowo zajęli się klientem Być może jest to jakiś sposób, ale jakbym chciała porozmawiać z konsultantem to sama by zadzwoniła z dogodnego dla mnie miejsca, a nie fatygowałabym się do placówki. Generalnie jest za mało takowych punktów obsługi klienta. Do całej reszty funkcjonowania (internet) nie mam zastrzeżeń.