Opinie użytkownika (2)

Ciężko powiedzieć czy...
Ciężko powiedzieć czy wpływ na jakość obsługi miało przesilenie zimowe czy może"ciężka"niedziela ale pani,z którą miałam nieprzyjemność kontaktu sprawiała wrażenie,że postawiono ją tam-za karę to zbyt delikatnie powiedziane.Sprawiała wrażenie,że każde pytanie o pomoc w konkretnym poszukiwaniu obuwia robi z WIELKĄ łaską a najlepiej to żebyśmy razem z mężem dali jej święty spokój i już wyszli.Ponadto na sklepie była jeszcze tylko jedna pani z obsługi,niestety zajęta innymi klientami.Jeśli chodzi o wystrój sklepu to nawet przyzwoicie,natomiast jeśli chodzi o bałagan na półkach to brak słów.Znalezienie drugiego buta do tego ustawionego na pudełku czy innego rozmiaru graniczyło z cudem gdyż praktycznie każdy stał w innym miejscu.Nikt nie przyłożył się do w miarę na bieżąco porządkowania półek,przy na prawdę znikomym ruchu klientów.Na szczęście przy kasie obsługiwała nas już druga,wcześniej zajęta pani i tutaj wrażenie już było dużo lepsze.Ogólnie zero profesjonalizmu i lekceważące podejście do klienta,jak to określił mój mąż,który notabene pracował kiedyś w pierwszym sklepie tej sieci w Łodzi i o takiej jakości obsługi czy bałaganie na półkach nie było mowy.

Agnieszka_1122

04.11.2009

CCC

Placówka

Łódź, Brzezińska 27

Nie zgadzam się (22)
Jakość obsługi powyższego...
Jakość obsługi powyższego sklepu mogę opisać jako doskonałą,z uwagi na to,że choć jestem z Łodzi i nie ma u nas sklepu tej firmy to obie panie z obsługi były na tyle miłe,żeby od razu telefonicznie skontaktować się z szefem i ustalić gdzie najbliżej Łodzi znajdę sklep z tymi produktami.Ponadto sklep ładnie umeblowany,przejrzyście ustawione obuwie,nie pomylone modele butów z tym co opisane na pudełku(jak w niektórych sklepach,np CCC),poza tym uzyskałam wszelkie możliwe informacje o jakie pytałam obsługę.

Agnieszka_1122

04.11.2009

PRIMIGI

Placówka

Bydgoszcz, Gdańska 59

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi