W dniu dzisiejszym zgłosiłam szkodę na osobie powstałą w 2009r. Pracownik przyjmujący sprawę spytał się o zakończenie leczenia. Gdy powiedziałam mu, że leczenie nadal trwa wyjaśnił mi zasady na podstawie jakich udzielane jest odszkodowanie oraz korzyści płynące z zgłoszenia przed terminem zakończenia leczenia.
Zdecydowałam się zgłosić szkodę. Podanie danych niezbędnych do zgłoszenia szkody. Rozmowa była rzeczowa i szybka bez naciągania petentów na koszty połączenia.
Skontaktowałam się z pracownikiem infolini w związku z brakiem rozpatrzenia wniosku o zamknięcie konta osobistego. Pracownik nie mógłmi pomóc. Próbował wmówić mi, że na koncie napeno są środki chociaż w dniu dzisiejszym przyszedł wyciąg, że stan konta wynosi o,oo zł. Pracownik stwierdził, że jest nie kompetenny i miał przekazać mnie do innej osoby. Zamiast tego połączył mnie znowu z infolinią i rozmawiałam z następnym konsultatnem, który okazał się również nie kompetentny. Kazano mi znów przesłać dokumenty, co naraziłomnie na następne koszty finansowe.
Wystąpiłam dnia 09.10.2009 o odczkodownie z NW samochodu. Podałam zły nr telefonu. Likwidator szkód niemógł się zemną skonaktować.Wysłał maila z prośbą o nr i kontakt. Równocześnie zostałam powiadomiona drogą listowną. Po podaniu drogą mailowa nr telefonu likwidator w ciągu 2 godzin skonaktował się ze mną. Zaproponował wysokość proponowanego odszkodowania. Po jego akceptacji przezemnie natychmiastowo zostaly wypłacone pieniądze.W ciągu 2 dni mniałam je na swoim koncie. Obsługa miła, profesjonalna z uprzejmością odpowiadała na wszelkie zadawane przezemnie pytania
Obserwacja dotyczy likwidacji szkody. W wypadku wypadku komunikacyjnego zostałam poszkodowaną. Złożyłam wniosek o wypłatę odszkodowania z OC sprawcy. Po miesiącu od zgłoszenia tj. 15 lipca 2009 szkody otrzymałam zaliczkę na poczet odszkodowania w wysokości 2.000,00 zł, wraz z zawiadomieniem, że zostanę skierowana na badanie przed komisja lekarską w celu ustalenia uszczerbku na zdrowiu. Do dziś wezwania nie otrzymałam. Po miesiącu od wizyty odwiedziłam placówkę w celu otrzymania informacji. Nie było nikogo kompetentnego, kazali mi dzwonić na infolinię.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.