Jako wieloletni klient tej firmy nie zamieniłam bym jej na żadną inną, co nie znaczy że nie mam zastrzeżeń. Do obsługi czy wiedzy pracowników nie mam zastrzeżeń, jednak już do samej oferty jak najbardziej. Często dostaje przy wygaśnięciu umowy dużo gorsze warunki niż miałam poprzednio, a żeby zatrzymać klienta w obecnych czasach trzeba dać mu naprawdę korzystną umowę i docenić lojalność wobec firmy. Dopiero przy negocjacji można ugrać lepsze warunki, ale czy naprawdę trzeba kłócić się o to za każdym razem? Moim zdaniem tak nie powinno być, więc gdyby nie fakt, że mam dobrą ofertę, raczej bym zrezygnowała i poszukała innej firmy.
Jestem klientem banku już ponad 5 lat. Jestem zadowolona z jakości obsługi, ponieważ zawsze zostają mi udzielone szczegółowe odpowiedzi na zadane pytania. Nawet w trudniejszych przypadkach pracownik stara się znaleźć sposób na rozwiązanie problemu. Jedynie mam zastrzeżenia co do długości czasu oczekiwania na rozmowę - czasem jest to ponad 10 minut, a w obecnych czasach jest to naprawdę dość długi czas oczekiwania. Zależy mi na szybkim załatwieniu sprawy więc nie lubię marnować swojego czasu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.