Obsługa sklepu sama zaczepia klientów, oferując im swoją pomoc. Personel jest dobrze wyszkolony jeśli chodzi o wiedzę na temat asortymentu, chętnie udzielają informacji. W razie braku oferowanego towaru, bez problemu zamawiają go z innych placówek, robią wszystko, żeby zachęcić i zatrzymać klienta. Członków obsługi łatwo rozpoznać, ponieważ są ubrani jednakowo (schludnie i profesjonalnie). Oferta sklepu nie zawsze pokrywa się z dostępnym asortymentem, ponieważ jest szybko wyprzedawany z powodu na rozmaite promocje i obniżki cenowe. Obsługa dużo czasu poświęca dla pojedyńczych klientów, co może być uciążliwe, przy większej liczbie nabywców w lokalu. W sklepie znajduje się jedna kasa, co powoduje spore kolejki i zdenerwowanie klientów. Sklep prezentuje się dobrze, towar jest odpowiednio wyeksponowany, łatwo można znaleść odpowiedni dział dla siebie, a tam produkt, którego szukamy. Ale miejsce w którym znajduje się kasa, wydawanie gwarancji, oraz sprzedaż ratalna, są bardzo chaotyczne, wszędzie mnóstwo papierów, wciąż ktoś się z personelu tam kręci bezcelowo, ciągle ktoś czegoś szuka. To pwoduje, że miłe zakupy i oglądanie towarów, kończą się nerwowa atmoswerą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.