W dniu 9 lipca dokonałam zakupów z supermarkecie Biedronka. Brak zastrzeżeń do ogólnego wyglądu sklepu. Ekspozycja towarów estetyczna i widoczna. Towar na półkach sfejsowany, oraz wyłożony w pełni. Nie zauważyłam braku produktów. Warzywniak swoim wyglądem zachęcał do zakupów. Warzywa i owoce schludnie ułożone, nie zauważyłam, aby towar był nieświeży. Prosząc o pomoc w znalezieniu danego towaru, pracownik sklepu z uśmiechem wskazał miejsce, w którym znalazłam upragniony produkt. Udając się do kasy, nie zastałam kolejki, ponieważ obecne były 2 kasjerki, co usprawniło zakończenie zakupów. Pani, która kasowała moje zakupy, była osobą uśmiechniętą i serdecznie się ze mną przywitała, natomiast po zakończeniu zakupów, zachęciła mnie do ponownego odwiedzenia sklepu.
W związku z zakupem biżuterii dziecięcej jakim były kolczyki dla niemowlaka, udałam się do salonu jubilerskiego "YES". Obsługiwała mnie Pani, która profesjonalnie wykonywała swoje zadanie. Wyczerpująco odpowiadała na zadawane przeze mnie pytania. Rada i opinia sprzedawcy, pomogła mi w dokonaniu wyboru o zakupie danej biżuterii. W salonie panował porządek, a ekspozycje towarów były estetyczne. Pomimo późnej pory, w jakiej dokonywałam zakupu, spotkałam się z serdecznością i uśmiechem sprzedawcy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.