Odwiedziłam sklep Castorama w celu zapoznania się z ofertą i zakupu materiałów niezbędnych do remontu łazienki. Szybko odnalazłam dział z interesującym mnie asortymentem, jednak uzyskanie fachowej pomocy w zakresie doradzenia mi odpowiednich materiałów nie było już takie proste. Na stanowisku osoby odpowiedzialnej za doradztwo i przygotowanie wybranych materiałów przez długi czas nie było nikogo. Zagadnięty pracownik odmówił pomocy, gdyż jak stierdził - nie jest z tego działu. W końcu pojawił się odpowiedni pracownik, jednak czekało na niego już kilka osób. Zagadnięty przez osoby czekające w alejce nie dotarł do stanowiska, przy którym na niego oczekiwano, co wiązało się z kolejnym czasem oczekiwania. Niestety walka o uwagę pracownika bardzo negatywnie wpłynęła na ocenę tego miejsca. Zakupy udało się zrealizować (plus za szeroki wybór asortymentu), jednak pracownik zdawał się być znużony swoją pracą. Opinię podbudowała Pani na stanowisku kasjer-sprzedawca, która sprawnie obsłużyła nie tylko mnie i zaproponowała dodatkowo produkty z promocji. Poza tym, że uzyskanie pomocy wiąże sie z walką o znalezienie osoby do pomocy, w sklepie jest porządek i łatwo mozna odnaleźć dział z konkretnym asortymentem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.