Opinie użytkownika (1)

Dnia 3. lipca...
Dnia 3. lipca za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie internetowej wyraziłam chęć uzyskania szczegółowych informacji dotyczących aktywowania internetu. Konsultantka skontaktowała się ze mną w wyznaczonym przeze mnie terminie. Na wstępie pani przedstawiła się. Zostałam poinformowana o tym, że rozmowy są rejestrowane w celu zapewnienia bezpieczeństwa. Badanie potrzeb klienta odbywało się poprzez zadawanie pytań otwartych (np. "jaki transfer panią interesuje?", "do czego zazwyczaj służy pani internet?", "na jaki okres chciałaby pani zawrzeć umowę?"). Zaznaczyłam, że nie zależy mi na wysokim transferze ale jeśli są dostępne atrakcyjne promocje to chętnie z nich skorzystam. Interesowała mnie umowa tylko i wyłącznie na okres 12 miesięcy. Została przedstawiona oferta stała internetu o najniższym transferze, a na moją wyraźną prośbę uzyskałam też szczegółową informację na temat aktualnych promocji. Podczas rozmowy dało się odczuć, że konsultantka nie zna dokładnie obowiązujących promocji, a przede wszystkim posiłkuje się materiałami pomocniczymi. Nie powodowało to jednak wydłużenia czasu obsługi, rozmowa przebiegała w miarę płynnie. Po przedstawieniu przez konsultantkę 4 możliwych wariantów wybrałam najbardziej odpowiedni dla moich potrzeb i poprosiłam o ponowny kontakt w przyszłym tygodniu w celu zawarcia umowy. Rozmowa przebiegała w sympatycznej atmosferze i na wysokim poziomie.

Agata_669

07.08.2011
Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi