W dniu wczorajszym odwiedziłam znana w Przeworsku pizzerie o nazwie La Wenda. Byłam mile zaskoczona tym w jaki sposób zostałam obsłużona. Kelnerzy ubrani we własne stroje ale schludne i czyste. Nie podobało mi się to, że telefon dzwoni w sali gdzie siedzą goście i zdarzało się tak, że odbierała go osoba, która wychodzila z kuchni na dodatek ubrana w fartuszek, najprawdopodobniej to byla kucharka. Zaraz po złożeniu zamówienia do stolika zostały podane talerzyki i sztucce. Wszystko podane w eleganckiej formie, czyste. Dość długi byl czas oczekiwania na zamówienie ale wynagrodzil to smak zjadanych potraw. Panuje tam bardzo miła atosfera, jest cicho i przytulnie. Jedzenie na prawde godne polecenia.
Jest to sklep, w którym codziennie robię zakupy. Zauważyłam wiele uchybień w pracy znajdujących się tam osób. Często rozmawiają one na tematy prywatne z innymi pracownikami, gdy podchodzi się do kasy trzeba czekać nie raz i po kilka minut aż ktoś podejdzie. Kiedy są duże kolejki pracuje tylko jedna kasa. Niejednokrotnie, korzystając z róznych programów lojalnościowych sama musiałam się dopytywać o przysługujące mi punkty. Plusem jest jednak to, że ekspedientki są zawsze schludnie ubrane, pani przy stanowisku mięsnym nosi zawsze osłonę na włosach, czysty fartuch. Są uprzejme, zawsze pomogą w znalezieniu potrzebnego towaru. Jednak na stanowisku, gdzie znajduje się główna kasa zdarza się nieporzadek, z boku poukładane są różne rzeczy do kupienia, które moim zdaniem nie powinny się tam znajdować. Towar zazwyczaj jest równo poukładany lecz zdarzają się braki w asortymencie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.