Moja wizyta w Galerii Jurajskiej z reguły wiąże się przy okazji z odwiedzeniem lodziarni Grycan, gdzie jest naprawdę bardzo miła atmosfera. Tak było i w ostatni piątek. Młoda ekspedientka z uśmiechem przyjęła zamówienie na koktajle i zaproponowała kartę rabatową. Dodatkowo w ramach promocji do dużego koktajlu dostaliśmy po rurce z kremem. Nigdy nie zawodłam się na obsłudze tego lokalu. Oczywiście soki, koktajle, lody, sorbety wyglądają bardzo apetycznie i naprawdę warto się dać skusić. Obsługa estetycznie podaje i dba by było czysto i schludnie. Polecam to miejsce.
Wybrałam się z partnerem na rundkę po pasażu Auchan, żeby wybrać dla niego spodnie. Jednym ze sklepów, w którym się zatrzymaliśmy był H&M. Przeszliśmy na dział z męską odzieżą w zasadzie nie zauważeni przez nikogo z obsługi. Bynajmniej takie odebrałam wrażenie, gdyż nikt się nie wyłonił, nie mówiąc o przywitaniu... W trakcie wybierania ubrań również nikt nie zaproponował porady. Jednak to nic! Wybraliśmy się do przebieralni, gdzie nie zastaliśmy nikogo z obsługi. Zeszło nam tam jakieś 20-25min. na przymierzaniu, a w tym czasie nikt się nie pojawił poza dwiema klientkami. Jedna z nich po przymiarce niedbale zostawiła spodnie. Kiedy opuszczaliśmy przymierzalnie- spodnie nadal leżały, bo nie miał kto tego ogarnąć. Oczywiście wychodząc ze sklepu znowu można było mieć wrażenie bycia niewidzialnymi... Według mnie nie powinno się tak lekceważyć klientów!
Tego dnia wybrałam się na zakupy w CH Auchan. Na pasażu jest m.in. sklep Orsay, którego jestem częstą klientką. Poza odzieżą, która jest dobrej jakości, jest tam także sympatyczny personel. Ostatnio byłam świadkiem, jak pewna bardzo niezdecydowana, wręcz upierdliwa pani usiłowała kupić sukienkę. Ekspedientka sklepu wykazała się ogromną dozą cierpliwości, by doradzić owej kobiecie. Odradziła jej sukienki, która rzeczywiście nieestetycznie układała się na dość pulchnej sylwetce klientki, a w zamian zaproponowała fason maskujący jej niedoskonałości. Cała akcja zakończyła się zadowoleniem obu stron- klientka kupiła. Według mnie pani ekspedientka zachowała się iście profesjonalnie. Niejedna osoba dawno straciłaby cierpliwość, a tutaj nie dość, że sprzedawczyni udzieliła szczerej porady, to zrobiła to subtelnie, by nie urazić klientki. Oby więcej takich sprzedawców.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.