Opinie użytkownika (3)

Mimo wielkiego ruchu,...
Mimo wielkiego ruchu, mnóstwa klientów i okresu wyprzedaży, który ten ruch potęguje, obsługa jak zawsze miła, fachowa, kompetentna i służąca pomocą. Każdy zakup może być w okresie 30 dni od daty sprzedaży zwrócony. Zasada ta dotyczy również towarów przecenionych. Przyjemność robienia zakupów, którą poteguje swiadomość mozliwości zmiany decyzji anulowania transakcji

Agata_433

28.02.2010

Zara

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (22)
Bardzo mała powierzchnia...
Bardzo mała powierzchnia sklepowa, ładna, estetyczna, przyciągająca i zachęcająca prezentacja towaru, którego, tak ciekawa ekspozycja, przy bardzo ograniczonej przestrzeni i dużym asortymencie, jest prawdziwym wyzwaniem. Bardzo ciasno. Tę niewygodę i ograniczenia ruchowe (praktycznie nie da się przejść bez zrzucenia jakiegoś prezentowanego buta) kompensuje bardzo sympatyczna obsługa.

Agata_433

28.02.2010

VENEZIA

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (27)
Lokalizacja w Galerii...
Lokalizacja w Galerii Krakowskiej, w centrum Krakowa, w bezpośrednim sąsiedztwie dworca kolejowego i dworca autobusowego. Miejsce zawsze tłoczne. Supermarket zupełnie nieprzystosowany do tak dużego ruchu, czego z racji wspomnianej lokalizacji należało oczekiwać i czego można się było spodziewać. Przy wejściu brak koszyków jest bez mała normą, wąskie alejki utrudniają sięganie po produkty, a mijanie się klientów w tych wąskich alejkach to bez mała ekwilibrystyka. Do tego osoby, czekające w kolejce do kas, skutecznie zajmują i blokują te alejki, gdyż kasy zlokalizowane są w bezpośredniej bliskości regałów z towarami. O komforcie zakupów mowy być nie może. Do tego organizacyjny bałagan i, o ironio, zachęcanie do udziału w programie lojalnościowym, w informacji podawanej przez megafon i powtarzanej z dużą częstotliwością.

Agata_433

28.02.2010

Carrefour

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (16)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi