Sklep odwiedziłam w celu zakupu obuwia na jesień. Po wejściu do sklepu zaczęłam szukać butów modnych w tym sezonie - botków. Gdy nie mogłam takich znaleźć, poprosiłam panią ekspedientkę o informację, gdzie znajdę botki. Z uśmiechem zaprowadziłam mnie w to miejsce, spytała o rozmiar stopy i podała odpowiednie buciki. Później dyskretnie się oddaliła abym mogła je spokojnie przymierzyć. Gdy płaciłam za buty, pani sprzedawczyni poinformowała mnie o warunkach reklamacji i zwrotu towaru oraz zaproponowała produkt do pielęgnacji kupowanego przeze mnie obuwia. Obsługa jest miła, pomocna, nie narzuca się, nie naciska, nie próbuje nadmiernie zachwalać swojego towaru, co jest dla mnie wielkim plusem. Konkretnie i solidnie. Informacje o warunkach reklamowania towaru utwierdzają w przekonaniu, że firma ta nie boi się zwrotów, co powoduje że klient wie, że buty są dobrej jakości.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.