Moja obserwacja dotyczyła będzie placówki grupy ubezpieczeniowej PZU SA mieszczącej się przy ul. Szosa Lubicka 26 w Toruniu. Celem mojej wizyty było uiszczenie wpłaty za ubezpieczenie. Moje spostrzeżenia podzieliłam na trzy grupy: Generalny wygląd placówki, personel oraz obsługa.
Oddział zadbany, czysty. Mile zaskoczyła mnie klimatyzacja, która w gorące letnie dni jest wręcz niezbędna. Niestety kolejka do kasy była długa (z dwóch działających kas, jedna była nieczynna) Niestety swoją kolej czekałam aż 30 minut. Ogólny wygląd punktu oceniam na 4.
Zwracając uwagę na personel, kierowałam się
głównie ich wyglądem i zachowaniem. Panie były uśmiechnięte, schludnie ubrane i każda posiadała identyfikator. Miło zaskoczona byłam sytuacją, gdy stojące obok mnie dzieci dostały od kobiety z personelu cukierki.Personel oceniam na 5.
Obsłużona zostałam również w bardzo miłej atmosferze, kasjerka była bardzo miła (dzień dobry, dziękuję), aczkolwiek rozmawiając ze mną nie utrzymywała kontaktu wzrokowego, co niestety wpływa w dużym stopniu na jakość obsługi, ponieważ klient dostrzega brak pewności siebie takiego pracownika. Drugim poważnym błędem była rozmowa tejże pani przez służbowy z telefon (ktoś zadzwonił zapytać o konkretną kwestię, po czym rozmowa zeszła na temat ich prywatnych urlopów)i z tego względu zwykła wpłata pieniędzy trwała zbyt długo, dlatego też obsługę oceniam na -3.
Jestem osobą, która bardzo lubi robić zakupy, więc przy tej okazji postanowiłam ocenić również obsługę oraz całokształt sklepu Reserved w Toruniu. Jest to sklep samoobsługowy, więc w przypadku jakichkolwiek pytań należy osobiście odnaleźć personel, co okazało się nie lada problemem. Pani obsługująca wyglądała bardo sympatycznie, uśmiechała się i starała się pomóc, aczkolwiek wiedza na temat asortymentu była niewystarczająca (uważam, że w słowniku osoby pracującej w sklepie nie powinno istnieć sformułowanie 'nie wiem'). Jeżeli chodzi o całokształt sklepu, najbardziej rzuciły mi się w oczy ubrania leżące na ziemi, co jest wręcz niedopuszczalne, gdyż świadczy to o braku świadomości kosztów u personelu. Przymierzalnia była 'czysta', niestety spora kolejka do kasy, a przy stanowisku jedna osoba. Przy kasie zostałam szczegółowo poinformowana o możliwościach zwrotu, a także dostałam numer telefonu, gdybym miała potrzebę dowiedzenia się czy wybrany towar jest już na stanie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.