Gabinet z zewnątrz nie wygląda atrakcyjnie, ale wnętrze ma rewelacyjne. Czysty, schludny, zadbany. Posiada bardzo przytulne i gustowne wyposażenie. Salon jest nowo otwarty, w związku z czym zaopatrzony jest w nowe sprzęty oraz najwyższej jakości produkty. Obsługa przemiła i sympatyczna, naprawde niezwykle rzadko spotyka się tak uprzejme osoby. Wykwalifikowany personel, który doskonale wytłumaczy każde pytanie. Jakość usługi wysoka, kosmetyczna z największą precyzją wykonywała zabieg, bardzo starannie, delikatnie - pełny relaks. Całość uzupelniała nastrojowa muzyczka. Ceny konkurencyjne, jedne z najniższych w Mikołowie. Organizacja wzorowa, do salonu przyszłam punktualnie i zajęto się mną od razu, bez żadnego czekania, co niestety często zdarza się w innych salonach. Polecam wszystkim chętnym ten gabinet kosmetyczny, ja napewno będę często tam wracała.
Interesujący temat szkolenia. Przekazana wiedza jest niezbędną w pracy na stanowisku Specjalisty ds. bhp oraz na innych stanowiskach nadzorczych z zakresu spawalnictwa. Personel szkolący był elegancko ubrany oraz wzorowo przygotowany. Niestety właściwa treść szkolenia trwała pierwsze 2,5 godziny, kolejne 4 godziny Instytut Spawalnictwa powierzył 7 firmą, które kolejno prezentowały swoje produkty i usługi. Jak na cenę 350 zł/os uczestnicy oczekiwali większej ilości praktycznych informacji oraz lepszej organizacji. Szkolenie było zorganizowane dla zbyt dużej liczby osób tj. 70-ciu - osoby z ostatnich rzędów nie były w stanie dostrzec wyświetlanych slajdów. Sala była zaopatrzona tylko w krzesła, bez stolików co uniemożliwiało notowanie przekazywanych informacji. Materiały dydaktyczne przekazane przez Instytut nie pokrywały sie z tematami prezentacji, było ich zdecydowanie za mało. Komfort szkolenia poprawiała włączona klimatyzacja.
Obsługa miła i uprzejma, szczególnie na dziale tradycji. Wędliny świeże, pokrojone równo, bez strzępów i końcówek. Niestety brakowało części stałych asortymentów. Zapewne nie zostały w terminie zamówione bądź pracownicy, z uwagi na dużą kolejkę, nie znaleźli czasu na wyładowanie towaru z chłodni. Pomimo znakomitej obsługi, czas był zdecydowanie za długi, co wynikało z zbyt małej ilości krajalnic. Stanowisko do krojenia wędlin schludne i czyste. Personel zaopatrzony w czapki ochronne, fartuchy oraz rękawiczki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.